VLTF tapo asocijuotu projekto "OFF-BOOK" partneriu.

Projektą vykdo Klaipėdos universitetas kartu su partneriais iš Italijos ir Rumunijos, jo tikslas – skatinti patirtinį ugdymą mokyklose, taikant Teatro laboratorijos metodus diskriminacijos ir  Ankstyvojo pasitraukimo iš švietimo sistemos problemoms spręsti.

Birželio 16 d. 10 val. Švietimo ateities forumas švietimo atstovus - mokytojus ir ne tik, pakvietė į diskusiją „Kas yra geras mokytojas“

Organizaciniai rėmėjai:
Vilniaus kolegijos Pedaogikos fakultetas, asociacija “Kitoks vaikas”, katalikiškas vaikų darželis “Mažutėliams”, Karalienės Mortos mokykla, Vaikystės sodas

VLTF į šį renginį delegavo Dalią Jakulytę
Pažymėjimas

Plačiau apie renginį -
Švietimo ekspertai diskutavo koks turėtų būti ateities mokytojas

Gruodžio 1 d. vyko Klaipėdos universiteto vykdomo „Erasmus+“ programos (KA2) Strateginės partnerystės tarptautinio projekto „I have rights“ (Nr.2015-1-IT02-KA201-015133) nacionaliniai mokymai „Tarpkultūrinis ugdymas: iššūkiai ir galimybės“ Lietuvos mokytojams iš Alytaus, Alytaus r. Daugų, Prienų r. Balbieriškio, Kauno, Panevėžio, Vilniaus, Druskininkų, Varėnos, Raseinių r. Ariogalos, Šiaulių r. Kužių, Klaipėdos r. Gargždų, Lapių, Klaipėdos mokyklų. Į mokymus atvyko dalyviai iš visos Lietuvos, nes daugėjant mokinių iš kultūriškai skirtingų šeimų tarpkultūrinis ugdymas tampa vis aktualesnis ugdymo įstaigoms.

 

Mokymus vedė Klaipėdos universiteto HUMF Pedagogikos katedros prof. dr. Ilona Klanienė, projekto dalyvės, kurios stažavosi Italijos Sienos universitete: Klaipėdos „Versmės“, Klaipėdos „Gabijos“, Klaipėdos „Verdenės“, Klaipėdos Gedminų progimnazijų direktoriaus pavaduotojos ugdymui Jurgita Petkutė-Jevstafjeva, Aušra Gavšinienė, Aurelija Kurmiuvienė, Asta Jankauskienė.

Asta Jankauskienė pristatė vykdomo  projekto „I have rights“ tikslus, veiklas, metodinę priemonę pedagogams, kurią sukūrė projekte dalyvaujančių  šalių mokslininkai ir praktikai. Prof. dr. Ilona Klanienė pristatė vaiko teisės į nediskriminavimą užtikrinimo teorinius pagrindus, projekto metu vykdyto tarptautinio tyrimo rezultatus. Profesorė akcentavo, kad tyrimo išvados pagrindžia vaikų teisinio švietimo mokykloje, mokytojų tarpkultūrinės kompetencijos tobulinimo poreikį. Po to vyko praktinis aktyvių, tarpkultūrines kompetencijas ugdančių metodų pristatymas, praktinis taikymas. Išbandžius kiekvieną metodą, dalyviai reflektavo, aptarė metodo teikiamą efektyvumą ugdymo procese, taikymo aspektus. Mokymų dalyviai puikiai įvertino mokymus.

VLTF tapo asocijuotu projekto "I Have Rights" partneriu.

Projektą Lietuvoje vykdo Klaipėdos universitetas.

Projekte dalyvaujančios Lietuvos mokyklos:
Kauno Aleksandro Puškino gimnazija
Klaipėdos „Gabijos“ progimnazija
Klaipėdos „Verdenės“ progimnazija
Klaipėdos „Versmės“ progimnazija
Klaipėdos Gedminų progimnazija
Klaipėdos Martyno Mažvydo progimnazija
Klaipėdos Prano Mašioto progimnazija

Kiti asocijuoti partneriai
Dvasinės pagalbos jaunimui centras
Klaipėdos miesto pedagogų švietimo ir kultūros centras